Edukat alanud aastat!

Tere kallid kaaskodanikud!

 

Tore on olla tagasi sellises kaunis kohas nagu Eesti. Pole mitte midagi paremat omast kodust. Minu aastavahetus oli seekord palmi all ja kahetsen, et see nii oli. Esimesed paar päeva käis pidu ja pärast seda olin haige ning vedelesin voodis. Eelmisel aastal käisin soojadel maadel kokku 4 korda. Kõige sitem oli Tenerife ja esimese koha võidab Türgi. Türki oleks muidugi paras oktoobris minna, sest kevadel on liiga kuum.

Personaalsed uusaasta tervituse saadan oma kauaaegsele sõbrale Tõnu Tõukemõnule. Küll ta ise juab teab, kellest jutt 😀

Egiptuse juurde tagasi tulles, siis ma poel näinud oma silmaga debiilsemat rahvast. See, mida kirjutan, pole isegi mu rassismiga seotud, vaid pigem sellega, et kari debiile sõdivad ja tapavad ning ise ei tea, mille nimelgi. Nad klounid ei oska lugedagi. Samuti pole ma näinud rohkem vaimuhaigeid, kes tapaks ära turistid (2 šveitsi kodanikku tapeti) ja kes oleks võimalised röövima valget naist, et oma kiima peal rahuldada 😀 Muidugi paljudel vedas, sest ega Eesti, Ukraina ja vene tussid pole just kitsid. Igal kohalikul eesti, ukraina ja vene tuss 😀 Sealt need haigused meile siis tulevad! 😀

 

Leave a Reply

