Minu puhkus Ibizal

 

Tervitusi Ibizalt!

Hetkel istun oma toas ja olen nii ära pruunistunud, et arvatavasti saaksin Eestis peksa skinheadidekäest, kes arvavad, et olen mingi neegrinäss sotstoetuste peal väljas. Kuna eile sai vähe vembuvett visatud, siis täna hommikune uni läks pikale.

Kirjutan täna sellest kuidas minu päevad siin on möödunud, mis siin on head ja mis siin on halba.

Reis algas nagu ikka Tallinnast. Londonisse jõudes olin sõber Magnusega nii purjus, et ei lastud järgmisele lennule. Rääkisin rassistliku anekdoodi ja lennukist maas. Eestis ma pole õnneks veel sellise jamaga pidanud kokku puutuma. NB! Huvitav kui neeger ütleb mulle whiteboy, kas siis jäetakse tema ka lennukist maha, usun, et mitte 😀

Pärast seda õnnetust põrutasin kohe Easy Jeti kassasse ja ostsin uued piletid, see aga tähendas veel rohkemat ootamist London Stantsdedi lennujaamas. Peale pikka ootamist jõudsime ikkagi lennukile ja kohal me siin nüüd oleme.

Saabusime hotelli, mille nimeks on “San Remo” ja see pole üldse paha hotell. Rand asub meist umbes 40m kaugusel, toit on ka enam vähem ja murjamitest hotellipersonal on vähe tagasihoidlikum kui Türgis. Kahtlemata mööduvad minu päikesepuhkused edaspidi Euroopas. Maksime kahepeale kokku selle hotelli eest 545 eurot ja see on kõik hinnas. Joo, laku ja sigatse palju tahad, jook ning söök otsa ei saa. Lennupiletid Ryan Airiga teine 5 sotti otsa.

Esimesed3 päeva möödusid muidugi päikese all korraliku joomarlusega. Peale esimest päeva teadsid meid enamus hotelli külalisi (positiivses mõttes) ja tänaval olevate pubide töötajad. Kui väljas käia ja nautida lihtsalt pubisid, siis saab siin soodsamalt juua kui Eestis. Klubidesse pole mõtet oma nina tõsta, kui sul just pole ca 5000 eurot tagataskus kaasas. Kaks kokteili läksid mulle maksma 60 eurot. Pidin enda püksid täis laskma ja selle kannuga baarmenile piki vahtimist lajatama.

Kui randa satute siis näete enamasti välkumas paljad nokusid ja tisse. See siin vist osa kultuurist või ma ei tea, lastega ma siia pervertide keskkonda ei tuleks, oma naisega samuti mitte 😀

Egas polegi midagi palju rohkem selle väikese saare kohta paberile panna. Jätan paljudele ikkagi endale ka avastamisrõõmu.

SOOVITAN SOOJALT IBIZALE REISIDA, KES TAHAB PIDUTSEDA!

Lisan ka mõningad pildid:

Pilt

          Mina siin poosetamas. Soovitati head randa ja sai mööda kive ronitud.                                                                                                        Peale seda jõudsime nudistide randa.

IMG_0300

Magnus sai Mike Tysoni tattoo endale

Pilt

Siin nudistide ranna kodanik oma proua poole kimamas. Vesi oli külm!

Pilt

Kiman minema nudistide rannast!

DSCN0033

  Ocean Beach Clubi avamine – Üks vingemaid klubisid!

Pilt

Meie uued sõbrad – Clarck, Lisa ja Kim

Leave a Reply

