Kokkuvõte aastast 2014 – Edukat alanud aastat!

797

Ilusat alanud aastat 2015!

Peale suuri pidustusi vedelen kodus oma diivanil ja üritan puzzlet kokku panna, et mis siis tegelikult aastavahetusel juhtus. Kõrval istumas mul kass Käpik, kes on mulle heade mõtetega abiks ja noolib samal ajal kõrval krabipulkasid. Panen siis natukene midagi kirja.

Reisimine, mis on mu kirg jäi natukene tagasihoidlikumaks kui 2013 aasta, kus külastasin välisriike 10 korral. Eelmisel aastal piirdus see ainult 5 erineva väljamaaga –  Inglismaa, Ibiza, Egiptus, Poola ja Slovakkia. Olen hakanud nüüd vaikselt lähiriikidega koomale tõmbama ja vaatan kusagile kaugemale. Uudistan vaikselt Prantsuse Polüneesiat ja Seychelle. Kui need teekonnad sinna ainult nii pikad ei oleks, oleksin juba ammu ära käinud. Sellel aastal teen märtsis kindlalt veel midagi ära, kas selleks on siis Tai või Tenerife. Aastalõpus arvatavasti Seychellid.

Ettevõtluses olin eelmine aasta samuti tubli. Reklaamifirma toimib ikka nagu kellavärk ja on minu lipulaev. Tõlkebürooga olin veidi rahulikum, sest tahan luua midagi geniaalset ja jätkusuutliku. Kuna pühad läbi, siis saan alustada ka oma tegevusega ehituses ja reisiteenustes. Alustuseks muidugi tahaks ehitusfirmat ilusti toimida saada, aga kui võimalik, siis tasapisi leida endale firmasse ka andekas reisikorraldaja. Pikk tee veel minna, aga kui olen juba suutnud nii palju asju ära teha, siis suudan ka rohkem.

Pereelu on mul nagu ikka – Ne rõba ne mjäsa! 😀 Muidugi olen hakkama saanud sellega, et minu tegemiste tagajärjel, sünnib mulle aprillis tütar. See on minu eelmise aasta kõige parem uudis. Annan endast parima, et olla talle tubli lapsevanem.

Panen paberile ka mõningad lubadused selleks aastaks. Kindlasti tõmban tagasi oma pidustustega, sest need mul ikka ja jälle ulmelised olnud, eriti viimane (pidu aastavahetusel). Katsun järgmise peo maha pidada alles millalgi veebruari keskel või märtsis. Kui detsembris seda lubasin, siis läks õnneks. Püüan veel tublim olla.

Igaljuhul soovin edu Teile kõikidele tulevaks aastaks ja loodan, et kõik läheb Teil nii nagu plaanitud. Kõige tähtsam on võtta endale eesmärk ja alustada selle nimel pingutamisega. Kui midagi teha hästi, siis lõpuks kannab see vilja ja olete rahul tulemustega. Kui ma poleks nii laisk, siis sõidaksin ammu buldooseriga ja lükkaksin sellega pappi kokku.

Sõbrad, olete mulle parimad ja soovin Teile parimat!

Adios!

Leave a Reply

