2 nädalne puhkus Tenerifel

Tere hommikust kallid kodanikud!

Istun oma köögilaua taga ja alustan hommikusöögiga, mis toimub kell 12. Sõin just suurest isust sisse kartulisalatit ja kohe saab valmis ka eilne kartulipuder hakklihakastmega – NÄMM!

Mõtlesin Teile kirjutada natukene oma puhkusest Tenerifel. Tenerife asub Aafrika läänepoolsel küljel ja kuulub Hispaaniale. On üks suurim saar Kanaarisaarestikus. Aga seda kirjutan, kuna äkki keegi ei tea millega täpsemalt tegu.

Reisiplaneerisin ette juba kuu aega ennem ja siis sai ka piletid soetatud. Reis kulges alguses Itaaliasse ja sealt järgmine päev edasi juba Tenerifele. Olles Tallinna lennujaamas sai kohatud enda klienti ja tuttavat, kes sõitis šveitsi suusatama. Muidugi sai punn pudelil maha visatud ja suund Milanosse võis alata. Nagu ikka minu puhul, siis maandumist ma järjekordselt ei mäleta. Milanos oli hostel bronnitud Booking.com kaudu, et järgmine päev rõõmsalt edasi liikuda oma sihtmärgi suunas.

Järgmisel hommikul (06.03) sai ärgatud mõnusas hostelis, suur voodi, suur rõdu jne. Muidugi üldse ei tundunud see olevat sama hostel, mille bookingus bronnisin. Hommikusöök nagi ikka itaallastel – enamasti magus. Pole minu tema, oleksin parema meelega peekonit ja muna sisse õgardanud. Peale hommikusööki võtsime taas takso ja suund lennujaama. Muidugi kuna pea veel täitsa huugas otsas, siis otsustasime head pead mitte raisku lasta ja rõõmsalt peale võtta – sõber Pikk tõi liitrise viina. Nüüd oli siis selle asjaga korras. Alustasime võtmisega. Mõningad  tunnid hiljem oli juba nii hea olla ja mõtlesime et võiks lennukile ka minna, aga kus sa sellega – Me jõime oma lennuaja lihtsalt maha. Pole ausalt ammu ennast sellise idioodina tundnud. Muidugi võtsime asja positiivselt, et saame ühe päeva Milanos veeta ja ringi vaadata. Tegime mõned kohustuslikud fotod, võtsime vähe napsi ja magama. Hotell, kus ööbisime oli väga hea ja ideaalses asukohas ning nimeks Michelangelo.

Uus päev kätte jõudnud ja uus katse lennukile jõuda. Lennujaamast võtsime taas pudeli, aga esimese hooga seda jooma ei hakanud. Ootasime ikka, et saaks lennukile ära ja ilusti Tenerifele. Nii läkski! Jõudsime Tenerifele.

Tenerife lennujaamas oli vastas oma Mini Cooperiga meil sõbra sõber Ints. Rõõmsalt viis ta meid hotelli ja edasi me teda ei näinud. Järgmised 2 päeva hotellis möödus rajult pidutsedes, süües ja päikese käes ära põledes. Kohe alguses leidsime ühise keele brittidega, kes oli sarnaste maailmavaadetega nagu meie.

Hotell, kus ööbisime oli samuti väga hea. Sinna muidugi on parem minna pere ja lastega, kuna meil kahel eluvennal polnud seal lihtsalt mitte midagi teha. Isegi plikasid polnud,kellega oleks lolli juttu saanud rääkida.

Hotellis kohtasime ka eestlaseid, kellega sai paar päeva õlle visatud ja juttu puhutud. Täitsa toredad tegelased olid.

Tenerifele minnes kindlasti soovitan minna Siiami veeparki. See koht oli tõesti mõnus ja andis terveks olemasolevaks päevaks mõnusa poweri ja positiivse olemise. Siiam Parki päevapilet maksis ainult 34 aurot.

Juhtus Tenerifel veel igasugu põnevaid asju, aga sellest kõigest ma siia avalikult kirjutama ei hakka 😀

Lisan siia ka mõningad fotod:

IMG_1205    IMG_1211

Algus Tallinna lennujaamas         Esimene hommik Milanos

Järgmine hommik enne lennukile astumist

Britist sõber John viinavõtmisel

siam

Siam Park

meiehotell

Meie hotell “Dream Villa Tagoro”