Fresh bar – Hoiatus! Ärge olge sellised idioodid nagu Mina!

Tere kallid kaasmaalased ja kaugemad!

Tunnen, et mind on petetud ja kahjuks ma ei saa mitte midagi selleks teha, sest olin ise loll. Sai käidud Tallinnas peol kohas nimega “Amigo” ja kuulatud vana head bändi “2 Quick Start”. Sõber Rainer ostis endale Lexuse ja jälle põhjus olemas, et väike vembuvesi visata. Ilmselgelt Amigos jäi igavaks ja oli vaja linna peale tuiama minna. Mõlemal mehel kärsad leos korralikult käinud.

Amigo uksest välja astudes oli kohe 2 daami ootamas ja miks ka mitte , siis nende pisut juttu vihuda ja siis sammud kodupoole võtta. Võtsime takso ja läksime daamide soovitud kohta nimega “Fresh bar”, mis asub Rotermanni kvartalis aadressil Roseni 9. Fresh bar pidi kuuluma daamide sõbrale ja meie muidugi demokraatlikud inimesed, lasime nõrgemal sugupoolel austusest otsustada.

Alguses kõik ilus ja tore, viskasime napsu ja tõmbasime vesipiipu. Kokku sai ostetud 6 viinakokteili.

Järgmisel päeval oli pea nii haige otsas, et otsustasin minna kerget parandust tegema ja mõtlesin, et kaen pangaarvet kah. Juhtuski nii ja milline üllatus, päris palju raha oli sealt kadunud.

Muidugi loll nagu ma olen, egas siis tellides ja makstes ei küsinud alkoholi hindasid ja tsekke ei võtnud. Minu arvelt oli võetud 6 viinakokteili eest ca 200 eurot. Suurus oli ühel koksil umbes 0,33L . Seega ühe 0,33 kokteili hind tuleb ümmarguselt (ümardatud vähemaks) 33 eurot. See on hetkel kindlasti minu selle aasta kõige sitem diil! 😀

Seega kallid sõbrad ja tuttavad, kui soovite hoida kokku raha ja mitte tunda ennast sellise idioodina nagu mina järgmisel hommikul, siis ärge sellesse kõrtsu minge! 😀

5 thoughts on “Fresh bar – Hoiatus! Ärge olge sellised idioodid nagu Mina!

  1. No 33.- kokteili eest on isegi hästi Vanalinnas on taoline baar Olde Hansa vastas- sealt saab kaks 4cl viinakokteili öösel kokku 80eurtsiga- nii, et hinda tasub uurida…

  2. kuidas nemad nimetasid enda? kas pole Tamara, Jelena ja mingi muu 🙂 eile saime 3 naisega sama baari. õnneks nii pea täis ei olnud, saime aru millega tegu on (vaadates hindadele ja sellele mis jutud neiud ajavad) ja läksime ära 🙂

    enne ärakäimist üks neist ütles mulle, mis sa muretsed, klofeliini siin ei tule, ma garanteerin :))))

Leave a Reply

