Mitte kunagi enam ei lähe Hurghadasse!

panorama

Panorama Bungalows resort Hurghada

 

Tere kallid kaasmaalased!

Mõtlesin siin täna veidi haigena, et nagunii pole mitte sittagi targemat teha ja panen hoopis paar lauset paberile. Käisin siis teist korda oma elus Egiptuses – maa kuus põle peale idiootsete inimeste ja liiva suurt mitte midagi. Punane meri on, aga see ka oli seekord külm raisk.

Mõtlesin, et kirjutan veidikene oma hotellist ja elust seal, et järgmine kord oleksite targemad ja ei teeks samu vigu, mida mina tegin.

Hotelli nimi on ” PANORAMA BUNGALOWS RESORT ” . See on hotell asub Hurghadas. Egiptuse 4 tärni kohta kärab see hotell isegi. Basseine on terve territoorium täis, aga kõik on jääkülmad. Usun, et üks põhjus miks siin tatine olen oli ujumine sealses 10 kraadises basseinivees jokkis peaga. Söök selles hotellis on sitt ja alkohol samuti väga sitt. Mul oli selline pohmell. Olen kindel, et tänu sealsele alksile suren 20 aastat varem , kui planeeritud.

Hotelli personalil polnud iseenesest hädagi – tsurkad nagu tsurkad ikka. Küll aga jäin ma pinnuks silma sealsele hotelli turvaülemale, kes sai kõikide külastajate poole hellitava hüüdnime “GORILLA” . Läksin korra sellele ahvile üleval asuvas Iiri pubis õrnalt vastu ja pärast seda juba veeti mind alla registratuuri, kus lõigati mu “kõik hinnas” sinine käepal ja asemele sain punase. Punane käepael tähendas seda, et reisi ajal rohkem kärakat ei saa. Muidugi ma sain teada, et paljud said punaseid käepaelu tänu sellele gorillale. Muidugi ega seepärast midagi joomata ei jäänud. Pärast seda intsidentiigakord kui see ahv mind baaris nägi, lasti mind turvatöötajatel tuppa viia, polnud oluline kas olin kaine või mitte. Tüüp, keda kutsuti gorillaks oli turske, umbes 50 aastane kiilakas egiptlane. Pidevalt kandis nahkmatlit, mis oli maani. Seega kui sinna hotelli satute, siis sellest fruktist hoidke eemale.

Kuna mul viskas üle selline gorilla käitumine otsustasin ma võtta ühendust oma reisiesindajaga, kelle nimi on AIVE VOLKOV. Aivele püüdsin korduvalt helistada, umbes 12 korda kuni vastas kohalik egiptlane. Arvatavasti mingi jorss, kes Aivet prõmmib lihtsalt. Järsku ilmub see Aive mulle ukse taha ja räägib, et minu peale kaebavad inimesed. Muidugi selle jutu peale saatsin ma ta persse ja ütlein, et mina ise hoopis kaeban, kuna “Gorilla” ei anna puhata. Järsku küsiti, kus mu alkohol on ja kapi peal seisvast kohvrist hakkas Aivega kaasas olnud egiptuserämps sobrama, et mu alkohol ära võtta. Leidsidki nad siis pudel Nemiroffi ja see lubati reisi lõpus tagasi anda. Muidugi seda ma tagasi pole saanud. Öeldi, et kui alkoholi ära ei anna, siis kutsutakse politsei 😀

Ega ma ise nüüd ka inglikene pole, aga ma ikkagi läksin sinna riiki puhkama ja võin ennast vähe vabamalt tunda. Ütlen ausalt, et see 219 eurtsi, mis ma sellele jamale kulutasin, polnud seda väärt. Oleksin parem 300 eurtsi juurde pannud sõitnud Hispaaniasse puhkama – Euroopa on Euroopa!

Reisikorraldajaks oli GOADVENTURE OÜ, kelle juhatuse liikmed on OKSANA GOLOVINA JA ISMAIL LEPIEV. Selle Oksana juurde olen ka läinud kaebusega, et ta töötajad nagu kolhoosnikud, kes ei oska käituda ja mõnitavad inimesi. Tema muidugi tegi ka mind süüdlaseks. Arvatavasti selle Ismaeliga nad ka põrutavad, see peaks ka mingi X egiptuse jorss olema.

Selle artikli kokkuvõte siis on selline, et kõik normaalsed inimesed, ärge minge egiptusesse! 😀 Mina enam kunagi ei lähe. Ma pole viimane rott, kes läheb endale mürki sisse jooma ja sööma! Koguge natukene rohkem ja nautige oma puhkust tõeliselt, sest muidu Te ei tea, mis on tegelikult hea.

muslim

Mina siin riietatult kohalikuks terroristiks

2 thoughts on “Mitte kunagi enam ei lähe Hurghadasse!

  1. Olen väga-väga palju reisinud, giide näinud seinast seina, siis Aive Volkov, on raudselt üks parimaid giide, kellega olen kokku sattunud. Järjest tuttavad on tulnud reisilt kiitnud teda taevani ja samad sõnad meil mehega. Võrratu inimene!!!

    1. No aga palun! Mina kahjuks sama juttu rääkida ei saa. Kui Sinu kohvri kallale ikka hüpatakse koos mingi räpase egiptlasega ja seal sorima hakatakse, ajab see sind tilti küll. Ja see hotelli turvaülem, kellega Aive koostööd tegi, see mees on OKSE! 🙂

Leave a Reply

