Virgo Kruve – Kas mees kes õhutab anaalseksi orgiaid?

virksi anaal

 

Tere kallid lugejad!

Kirjutan siin natukene ühe kirstunaela kohta, kuna see juba muutunud minu jaoks komöödiaks. Tegemist on Virgo Kruvega, mees Rakverest ja mees kes omab domeene Eestiekspress.com ja Eta.ee (Eesti teabe agentuur). Algul korraks juba mõtlesin, et kas tõesti kirjutab minust Ekspress ja ETA, aga tutkit nada, selle taga hoopis pihkarist ja anaalist huvitatud Virgo Kruve.

Leidsin ühe ulme artikli, mille ka läbi lugesin, see on päris naljakas ja annab Virgo Kruvest, kui inimesest selge ülevaate – http://ekspress.delfi.ee/kuum/keskerakondlane-ohutab-anaalseksiorgiaid?id=27676211SOOVITAN TUNGIVALT LUGEDA! 😀

Mõni aeg tagasi otsustasin ma, et kustutan oma blogidest kogu info igasuguste sitapeade kohta, sest ei taha samasugune tropp olla. Seekord aga uuesti Googlesse vaadates jäid mulle lihtsalt silma domeenid ja kuidas nagu üks tross enda tähelepanu tõmmata üritab.

Ma annan talle ka nüüd tähelepanu ja loodan, et ta loeb ka ise seda juttu. Nagu aru olen saanud, siis Virgo Kruve on kohe-kohe 40 aastane mees, kes elab vanematega, naist tal ei ole (ehk tema kutsuski pedepäevad Rakveresse). Mees sõidab siiani bussiga. Rohkem kui aasta tagasi ma helistasin ja rääkisin mehega viisakalt ja püüdsin aru saada, et miks ta seda kõike teeb? Mees ütles mulle selle peale, et lõpetaksin spämmimise. No come on! Ma viimased 9 aastat sellega edukalt elatist teeninud ja nüüd lõpetan businessi mingi pihkari pärast ära? No ei, kahjuks mitte.

Muidugi jutt läks kiirelt üle mu firmade peale, kus hakkas tüüp aru pärima minu majandusaastaaruannete esitamata jätmise kohta. Ma küsisin, et kes Sa selline oled, et minu teada maksuametis nagu vana ei tööta ja siis ikka raius ja raius. Väites, et ka jälgib netis minu tegevusi. Mul selline imelik tunne, et siin võib olla tegemist kellegi psüühilise puudega netiperverdiga ja mine tea, mida peale sellist 8 aastast netis jälgimist selline tüüp teha võib. Mul on kodus naine ja laps ning kardan juba nende pärast.

Panen siia kirja ka tema ettevõtted, millega soovitan mitte tegemist teha, sest ma pole kindel, et Te sealt peale isikliku ajutrauma pääsete.

Virgo Kruve ettevõtted, kus ta on juhatuse liige :

JUHATUSE LIIGE FIRMADES

Osaühing Veebimees Juhatuse liige 456 punkti Registrikood: 10775133
RAHATUUSAD MTÜ Juhatuse liige 440 punkti Registrikood: 80222051
TURISMIINFO MTÜ Juhatuse liige 400 punkti Registrikood: 80154668
DIGIPOST OÜ Juhatuse liige 300 punkti Registrikood: 10925584
DIGIVISTA OÜ Juhatuse liige 281 punkti Registrikood: 11071813
TARK OTSUS MTÜ Juhatuse liige 180 punkti Registrikood: 80153255
VEEBILEHT UÜ Esindama volitatud usaldusosanik 130 punkti Registrikood: 12242961
EESTI DEMOKRAADID MTÜ Juhatuse liige 120 punkti Registrikood: 80341844
EUROSAADIK MTÜ Juhatuse liige 120 punkti Registrikood: 80255949
EURO MTÜ Juhatuse liige 120 punkti Registrikood: 80251911
EUROLEHT MTÜ Juhatuse liige 110 punkti Registrikood: 80269816
EESTI TEGIJAD MTÜ Juhatuse liige 110 punkti Registrikood: 80273278
ÄRIKLIENDIKESKUS UÜ Esindama volitatud usaldusosanik 20 punkti Registrikood: 14218843

Milline Virgo Kruve välja näeb?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Tänan lugemast!

 

Leave a Reply

