Siim Rinne uus võimalik petuskeem Bestbuild OÜ

Tere kallid lugejad!

Täna surfasin Hange.ee-s ja vaatasin ettevõtteid, kes sinna reklaami ostnud. Sinna üldjuhul ostab reklaami inimene, kes turundusest suurt midagi ei tea. Ja kelle ma sealt leidsin – oma vana võlgniku Siim Rinne. Esindab ta oma uut ettevõtet Bestbuild OÜ – d. Ma muidugi helistasin talle ja küsisin taaskord tagasi oma võlga, aga selle peale mulle öeldi – Mis tahad! Ära helista mulle! piip-piip-piip!

Siis kirjutasin talle SMS-i, kus mainisin ära, et kui võlga ära ei tasu, siis panen ta uue firmaga koos ka netti ülesse. Selle peale sain vastuseks SMS-i , kus lubati mind kohtuga ähvardada ja mul pole mingeid tõendeid, et ta minu käest reklaami ostnud jne jne. Muidugi mul on e-maili peal kirjad täiesti olemas ja kohtus avaldan need suurima heameelega. Lisaks on mul nüüd ka SMS vestlus, mille lisan järgmise postitusega ülesse, et kõik tema praegused ja tulevased koostööpartnerid näeksid, kellega tegu. Lisaks võiksid töömehed ka, ennem kui sinna firmasse tööle asuvad, kontrollida juhatuse liikme tausta.

Minu tutvusringkonnas ma pole ainus, kellele Siim Rinne võlgu on. Ta on isegi kolakat saanud oma ülelaskmiste pärast, aga mitte midagi pole muutunud. Muidugi seda kolakat pole mina andnud. Minu ettevõttele on tema firma Building Master OÜ võlgu 250 eurot.

Sõnum Siim Rinne-le:

SIIM PALUN MAKSA VÕLG ÄRA JA MA KORJAN KÕIK INTERNETIST KOMMENTAARID ÄRA! KUI EI MAKSA, SIIS PANEN VARSTI VÕLATEATISE ÜLESSE SUURELE REKLAAMTAHVLILE KESKLINNA!

 

Minu jaoks on asi seekord põhimõttes.

Leave a Reply

