Virgo Kruve ähvardav kiri mulle

Tere rahvas!

Kena nädalavahetus käimas ja kohe-kohe lapsega Masha ja Karu etendusele. Enne seda mõtlesin veel sisse lasta ühe kohvi ja kirjutada selle artikli.

Kuna ma enda spämmikausta Facebookis väga ei vaata, siis eile avastasin, et mulle kirjutas Virgo Kruve isiklikult. Nooruses olen ma veidi pätti teinud ja siis ikka mõned toimikud miilitsas olemas. Virgo Kruve lubas kogu selle jama avalikustada internetis kui ma tema kohta kirjutatud infot maha ei korja internetist. Ta ise tunnistab ka oma Facebookis kirjutatud jutus, et seni on ta mind lihtsalt laimanud, aga nüüd on Eesti Riigiteatajast kopeeritud materjalidel isegi tõepõhi all. Siit võib ju välja lugeda seda, et Virgo Kruve on seni lihtsalt laimanud. Õnneks ma olen kõikidest tema artiklitest Screenshotid teinud ja lisan need jooksvalt internetti ülesse. Et näidata oma ükskõiksust sellise inimese ähvarduste suhtes, kirjutan ma selle artikli. Suvaline jorss ei saa tulla ja kellegi teise elu hakata elama 😀

Kui aus olla, siis mind enam väga ei huvita kes mida internetis kirjutab. Eesti seadused selle ees on nagunii jõuetud ja iga idioot, kellel pole nupukesega kõik korras, võib Sinu kohta hakata konkreetset paska kirjutama. Minu kohta on seda kirjutatud juba enam kui 7-8 aastat. Ja kui seni pole minu spämmiveskid seisma jäänud, siis edaspidi ka ei jää. Eriti mõne debiiliku arvamuse pärast.

Aga mida veel Virgo Kruve viimasest teatest Facebooki välja võib lugeda on see, et mees elaks nagu kusalil teises maailmas. Võtsin lahti tema erinevad blogid ja tundub, et tegemist on isehakanud detektiiviga (Tuleb meelde film “Shutter Island” Leonardo Dicaprioga peaosas, kus lõpus tuli välja, et LEonardo oli lihtsalt hull hullumajas, kes kujutas asju ette). Virgo Kruvel on ka endal terve hunnik OÜ-sid ja MTÜ-sid, kuid üks tuntumaid, millega tegeleb, on Veebimees OÜ. Ma pole nii palju viitsinud vaeva näha ühe tolbajobi pärast, et hakata uurima tema firmade kohta mingit infot, sest selle jaoks on maksuamet. Kuigi tundub mulle, et Virgo Kruve oleks pidanud hoopis sinna tööle minema, sest nagu näha , teiste inimeste äritegevus jääb talle hammaste vahele (võite lugeda seda infot aadressil http://www.eta.ee . Ma ise just lappasin ja siin ei saa olla tegemist inimesega, kes on terve mõistusega).

PS! Nimevahetust ma ei teinud sellepärast, et kuna ma olen krimkorras karistatud või kuna saadan “spämmi”. Nimevahetuse tegin ma, sest mul on isa perekonnanimi ja ma isegi ei tunne teda. Kriminaalasja sain ma kuna koputasin oma rusikaga paarile samasugusele klounile nagu  vastu kaalikat, lootuses, et sinna mõistus pähe tuleb. Ma loodan, et need inimesed mõtlevad nüüd teisiti ja loodan, et leidub keegi kunagi, kes ka Virgole mõistuse pähe koputab 😀 Ja pealegi statistiliselt on kogu Eesti elanikkonnast 2/3 nii või naa haldus- ning kriminaalkorras karistatud. Meie õigussüsteem on lihtsalt ebaõiglane.

Igaljuhul ütlen ma seda, et ettevõtluses ei saa olla alati ideaalne, tuleb keerulisemaid ja vähemkeerulisi hetki ette. Kõikidel ei lähe alati asjad ideaalselt, aga mina ei lähe kunagi kellegi teise peale näpuga näitama, eriti kui mind ennast kuidagi need ettevõtted ei puuduta. Tundub, et paljud inimesed on lihtsalt elus nii kibestunud ja nendel pole oma eluga mitte midagi targemat teha.

Lisan alla ka väljavõtted oma Facebookist, mis Virgo Kruve mulle kirjutas, et ta näeks kui ükskõik mul tema kirjutatud artiklitest on. Küll aga ma pole selline haige inimene ja olen selle info nõus maha korjama internetist, kui seda teeb ka Virgo Kruve.

Facebooki väljavõtted:

Juba neid tekste lugedes on arusaada, et inimesega pole kõik korras. Loodan, et kõik inimesed, kes selle ebastabiilse inimesega kokku puutuvad, loevad ennem seda infot ja mõtlevad 3 korda oma sammud läbi, et vältida edaspidi erinevaid probleeme.

Keegi Petturid.ee saidile postitanud Virgo Kruve kohta info (Ei viitsinud lugeda, aga annan Teile seda lugeda) – http://petturid.ee/tag/virgo-kruve/

Virgo Kruve – ga seotud ettevõtted:

Veebimees OÜ, Rahatuusad MTÜ, Turismiinfo Mtü, Digipost OÜ , Digivista OÜ , Tark otsus MTÜ , Veebileht UÜ, Eesti deokraadid Mtü, Eurosaadik MTÜ, Euro MTÜ, Euroleht MTÜ , Eesti Tegijad MTÜ (kas selline mtü loodi oma ego upitamiseks?)  , Äikliendikeskus UÜ

Rohkem infot lingilt – https://www.inforegister.ee/CDLKXVP-VIRGO-KRUVE

Nagu näha, siis mees ainult on loonud ettevõtteid, aga mitte üheski pea-aegu tegutsemist pole. Esitatakse null aruandeid majandusaastatel. See pigem selleks, et lihtsalt “olla tegija ärimees”. 😀

Kaunist nädalavahetuse jätku!

Leave a Reply

