Virgo Kruve kõne mulle

Tere jälle kallid kaasmaalased ja muidu lugejad!

 

Teen jälle ühe sissekande enda jälitaja kohta. Loodan, et ta seda artiklit ise lugedes mõistab ka, et tegemist pole ikka normaalse asjaga ja loobub minu jälitamisest.

Eile helistas mulle taas noormees nimega Virgo Kruve, kes uuris ja puuris minu tegemiste kohta.

Esimene küsimus oli, et kellega ma koos tegin Metsahanke projekti 😀 Ma olevat jäänud võlgu 500 eurot sellele inimesele, kellega ma seda projekti koos lükkasin. Ta olevat helistanud X firmasse, mis sellel leheküljel figureeris ja sealt oli nii öeldud. Lausa oli ta helistanud sealt kohe mitmele inimesele (nii ta väitis).

Ma olen seda projekti ainult üksinda eest vedanud ja ei kavatsegi endale selles projektis ühtegi partnerit võtta. Samuti ma ei tea mis firmasse see inimene helistas ja kus kohast sellised summad ja numbrid tulid. Siis küsis ta minu ettevõtete kohta, millega tegelen ja miks üks firma omadega tuksis on. Ettevõtted ikka lähevad tuksi, olen 29. aastat vana ja aega on veel miljonit teenida.

Siis tuletas mees mulle meelde, kuidas ta oli mulle ARMU andnud spämmimise eest, et ei pane mind kuhugile enda blogisse ülesse kui asi lõpu saab. Aga reklaamiraha on hea raha ja nii kaua kuni kõik on seaduslik, teen ma seda edasi. Virgo Kruve pole kohtunik, kes tegeleb kellelegi armu andmisega.

Lugesin sellise lõhestnud isiksusetüübi kohta, Arvatavasti oli ta koolis paras luuser, kes polnud populaarne ning keda kiusati. Nüüd üritab ta ennast kuidagi kehtestada ja seda interneti vahendusel. Võimalik, et keegi teda ka kardab ja ehmatab ära. Ja kuna mul on tema blogidest ja kirjutustest ükskõik, siis ei mahu see talle pähe. Nutab, et laiman teda internetis. Palun lugege ise tema blogisid ja saate ise aru psüühilisest häirest. Mina selliseid kloune ei karda ja arvan, et kui ta tahab olla mees, siis ta tuleb ütleb mulle neid asju otse näkku. Ja kui ta seda teeb, siis on ta ära teeninud minu lugupidamise. Seni on ta tavaline kelgunöör, kes ei vääri minu ajast mitte krossigi. Selle teksti kirjutan ma ka siia ainult praegustele ja tulevastele Virgo Kruve ja Veebimees OÜ kontaktidele hoiatuseks.

Mis on aga põhjus, miks ma sellest kirjutan, et kõik lugejad näeksid, et tegemist vist pole päris terve inimesega. Sest ma olen muutunud Virgo Kruvele kinnisideeks. Mitte ükski organisatsioon ei tunne minu tegemiste vastu huvi niimoodi, nagu see üks inimene. Muidugi ma saatsin ta selle kõne peale ilusti peesse. Soovitasin tal tegeleda millegi asjalikuga, näiteks minna trenni. Minul küll pole sellist aega, et hakata kellegi järel luurama ja tema kohta infot hakata küsima, veel enam helistada tema kodulehel paiknevaid firmasid läbi. Kuna ühel ettevõttel on maksuvõlg, siis küsis ka, et miks see võlg on 😀 Ma nüüd ei saagi aru kas tegemist on maksuinspektoriga? Või on tegemist isehakanud detekiiviga?

Samuti kirjutasin ma Veebikonstaablile, kes ütles, et Virgo Kruve rikub seadust sellega juba, et peale korduvalt rahule jätmist tülitab ta mind edasi. Sellega on juba seaduserikkumine toimunud. Mina aga ütlen, et eks karma taob jalaga tagumikku talle endale lõpuks.

Igaljuhul ma arvan, et kõik normaalsed inimesed peavad sellistest eemale hoidma ja samuti ettevõtjad.

PS! Virgo Kruve Facebooki kirjutised on ka olemas. Lisan need piltidena siia juurde, et ikka kõik lugejad näeksid, millega see inimene oma vaba-aega sisustab või siis tööaega.

Virgo Kruve on juhatuse liige ettevõttes Veebimees OÜ . Et siis ka kõik seda firma nime teaksid.

Helistas ta mulle numbri pealt +372 56 248 694 ja Googlesse nr pannes viskab ette Eurosaadik MTÜ, mille juhatuse liige on Virgo Kruve ja Andres Hiie . Virgo Kruve ja Andres Hiie on veel mõlemad juhatuse liikmed ettevõtetes  – Euroleht MTÜ , Eesti Tegijad MTÜ (nimi ütleb lihtsalt kõik) . Loodan, et Andres Hiie pole samasugune mees nagu Virgo Kruve ja loodan, et mõtleb ikka kellega koos äri ajab. Lisaks on esindatud Andres Hiie Keskeerakonna koduleheküljel nõunikuna.

Kaunist suve jätku!

 

 

Leave a Reply

