Kas Von Baeri kotid on toodetud Hiinas?

Tere kallid lugejad!

Mõned kuud tagasi pakkusin ühele kotitootjale reklaami diili – Mulle tooted ja temale reklaam. Eile võtsin taas selle jutuajamise ülesse ja vestlesime natukene, minu reklaami peeti kehvemaks kui Googlet ja öeldi, et oma reisikoti vastu tehingut hakkavad nad mõtlema alles siis kui ma teeksin nendele 10 ärikliendikampaaniat, mille väärtus on 2500 eurot + käibemaks. Nemad müüvad kotti aga 419 euroga enda kodulehel.

Antu reisikotti näete lingilt – http://vonbaer.ee/goldman-ratastega-nahast-reisikohver/

Mulle muidugi antud diil ei sobinud ja otsustasin Googlest midagi analoogset hakata otsima ja sihikindlus oli tulemuslik. Leidsin täpselt samasuguse koti, samade mõõtemetega ja samast materjalid Aliexpressist, kus antud koti hind on 215 dollarit. Muidugi ei saanud ma jätta Von Baerile mainimata, et nende kotte jäljendavad Hiinlased. Hiinlased on lausa ära märkinud, et nad on põhitootjad. Ma igaksjuhuks enne seda küsisin ka Von Baerilt üle, et kus nende kotte toodetakse ja nad vastasid, et Itaalias ning Eestis. Selle peale kirjutati mulle vastu, et partner vist hakanud ka edasimüüjaks (ma oletan, et edasimüüjaks Hiina tehasele).

Hiinast saate Von Baeri järele tehtud originaali tellida lingilt –https://www.aliexpress.com/item/Lexeb-Luxury-Brand-Designer-Men-Bag-European-and-American-Retro-Trolley-Genuine-Leather-luggage-travel-duffle/32706426312.html?spm=2114.10010108.1000013.31.DrHxK1&scm=1007.13339.33317.0&pvid=e46f7d2d-a628-49f0-8080-b9771b0e080a&tpp=1

Ma poleks seda artiklit hakanud kirjutama kui Von Baeri omanik poleks mulle kirjutanud ebaviisakalt ja pildunud minu suhtes solvanguid, just kui rikuksin seadust e-maili turundust korraldades.

Igaljuhul ma soovitan nüüd kõikidel ennem kui nad hakkavad internetist ostlema Googeldada, et ehk veab ja saate samasuguse Itaalias tehtud vinge asja hoopis Hiinast ning lausa poole soodsamalt. Minu jaoks igaljuhul tekkis suur kahtlus selles osas kas Von Baer on minu kui tarbija suhtes aus olnud ja ma ei usu, et Hiinla tehas tellib endale Aliexpressi müügiks koti Eestist või Itaaliast. Tootevalik koduleheküljel on päris suur ja ma soovitan vaadata üle ka teised asjad, et olla kindel, et Sa ei osta Hiinas valmistatud toodet.

Alla on ka lisatud Screenshotid otse Von Baeri kodulehelt juhul kui ta peaks antud toote enda leheküljelt eemaldama.

Kaunist alanud kevadet!

 

Von-Baer-goldman-ratastega-nahast-reisikohver-4

Leave a comment