Pettur Airon Roosalu (Veebivabrik OÜ)

Kallid lugejad!

Viimasel ajal pole ma siia jõudnud palju kirjutada, kuid hakkan seda taas aktiivsemalt tegema, kui mõningad äriasjad valmis saanud, siis väike reklaam sellele ei tee halba. Küll aga teen ma nüüd hetkel negatiivset reklaami oma ammusele tuttavale ja tema firmale – Veebivabrik OÜ (Regtrikood sellel auväärne 16148609). Asi selles, et sai alustatud koostööd mitme veebiprojektiga, kuid need ei ole valmis saanud. Mulle isegi klient ei öelnud restoranis sellepärast tere ja see on minu jaoks juba solvav, kuna keegi on saanud väikese ettemaksu, aga töö pole valmimas, isegi demo lehekülg on maas. Seda IT töötajat ei pidanud enam olema, kes sellega tegeles, seega ei imesta üldse, et jättis ka sellele maksmata ja see pani minema koos tehtud tööga. Mina olen sellega omadega nüüd ajahädas ja pean asja valmis saama, eks tuleb leida keegi asjalikum ning selline isik, kes ka oma lubadustest kinni peab. Alla on lisatud selle ettevõtte ja juhatuse liikme erinevad lubadused messengeris ja samuti õigustused ning ülbe suhtumine, kui nõuda töö valmimist või ettemaksu tagastust. Sain veel sõimata ka ning lubati mu maine ka maha teha, seega pole siin temast midagi kirjutada. Airon Roosalu on huiar ja jääb selleks.

Lisan alla mõne aja pärast ka kuvatõmmised, mis olen teinud, hetkel selleks aega napib:)

Leave a comment